Το πιο ολοκληρωμένο περιοδικό για το ψάρεμα και το σκάφος!

Η BRP σταματά τις εξωλέμβιες Evinrude E-Tec | Τι θα ισχύσει για εγγυήσεις και ανταλλακτικά

May 28, 2020

Η BRP σταματά τις εξωλέμβιες Evinrude E-Tec | Τι θα ισχύσει για εγγυήσεις και ανταλλακτικά

Από τον Καναδά έρχεται μία δυσάρεστη είδηση, η BRP (Bombardier Recreational Products) αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή των Evinrude E-Tec και E-Tec G2 και να εγκαταλείψει οριστικά τις εξωλέμβιες.

Σε μία ανακοίνωση που κυκλοφόρησε χτες το βράδυ, η Καναδική εταιρία έχει ήδη αποφασίσει να σταματήσει την παραγωγή των Evinrude. Ωστόσο η BRP δεν θα εγκαταλείψει την θάλασσα, αλλά θα επικεντρωθεί στην παραγωγή των γνωστών pwc (personal watercraft) See-Doo και στην παραγωγή των Αμερικανικών σκαφών Alumacraft και Manitou καθώς και των Telwater από Αυστραλία (η τελευταία εξαγοράστηκε από την BRP το 2019).

Οι τρεις παραπάνω μάρκες σκαφών θα προσφέρονται σε πακέτο με Mercury, όπου η BRP έχει υπογράψει μακροπρόθεσμη συνεργασία.

Η ανακοίνωση της BRP αναφέρει επίσης ότι το ιστορικό αμερικάνικο εργοστάσιο στο Sturtenant, όπου βρισκόντουσαν οι γραμμές παραγωγής – συναρμολόγησης των E-Tec G1 και G2 λειτουργούσαν μέχρι χτες, θα μετατραπεί για καινούρια καινοτόμα project.

Ο Jose Boisjoli, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της BPR, δήλωσε ότι «η δραστηριότητα στους εξωλέμβιους κινητήρες έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από το Covid-19, αναγκάζοντας μας να σταματήσουμε αμέσως την παραγωγή. Ωστόσο, σε αυτό τον τομέα αντιμετωπίζαμε ήδη δυσκολίες και η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς μας οδήγησε να λάβουμε αυτή την απόφαση.»

Υποστήριξη – Ανταλλακτικά σε ιδιοκτήτες Evinrude

Για τα σκάφη που διαθέτουν εξωλέμβιο κινητήρα E-Tec, η BRP θα συνεχίσει να διεσφαλίζει τη βοήθεια και προμήθεια ανταλλακτικών καθώς και την τήρηση των εγγυήσεων. Μιλώντας με την Ελληνική αντιπροσωπεία της Evinrude, την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, μας διαβεβαίωσε ότι θα υποστηρίξει και θα εξασφαλίσει τους ιδιοκτήτες των Evinrude στην χώρα μας με το 10ετή πρόγραμμα εγγυήσεων αλλά και πλήρης γκάμα ανταλλακτικών.

Η απόφαση της BRP να εγκαταλείψει την εξωλέμβια παραγωγή (ξεκίνησε από τον Ole Evinrude το 1909) θα έχει σημαντικό αντίκτυπο σε 650 υπαλλήλους.

Τέλος, η BRP ανακοινώνει ότι θα επικεντρωθεί στις δραστηριότητες των σκαφών και την ανάπτυξη καινοτόμων θαλάσσιων κινητήρων, όπως για παράδειγμα, το “Project Ghost”, που υπόσχεται η εταιρία ότι θα φέρει επανάσταση στη θαλάσσια αναψυχή.

To Fishing Tackle Retailer (Business Magazine of Sportfishing & Marine Industry) απευθύνθηκε στην BRP σχετικά με το μέλλον της Evinrude και έλαβε τις ακόλουθες απαντήσεις σχετικά με το μέλλον της εμβληματικής μάρκας.

Ε: Θα κρατήσετε τις πόρτες ανοιχτές για να παράγετε ξανά κινητήρες Evinrude κάποια μέρα;

BRP: «Αναπροσανατολίζουμε τη θαλάσσια στρατηγική μας και επικεντρώνουμε τις προσπάθειές μας στην τεχνολογία κινητήρων επόμενης γενιάς, δημοσίως γνωστή ως Project Ghost, τις επιχειρήσεις σκαφών μας και άλλα marine project όπου βλέπουμε πολλές δυνατότητες για τη μετατροπή της εμπειρίας στο νερό για τους καταναλωτές . Δεν έχουμε κανένα σχέδιο να επαναφέρουμε την παραγωγή εξωλέμβιων κινητήρων E-TEC και E-TEC G2. “

Ε: Θα πουλήσετε τη μάρκα ή την τεχνολογία των κινητήρων Evinrude;

BRP: «Η Evinrude έχει μακρά ιστορία και θα διατηρήσουμε το εμπορικό σήμα. Σε αυτό το σημείο, δεν έχουμε καμία πρόθεση να πουλήσουμε τη μάρκα ή την τεχνολογία της Evinrude. “

Vintage διαφήμιση 1950s Evinrude Outboard Motors

Tags
Πέτρος Πετρόπουλος Α.Ε.Β.Ε Evinrude G2 Εξωλέμβιοι Κινητήρες Εξωλέμβια Μηχανή Evinrude BRP Εξωλέμβιες Evinrude
Comodo SSL