Σκάφος Parker 920 Explorer Max: Πολυμορφικό και αξιόπλοο
Παραδοσιακά, η αγορά των καµπινάτων σκαφών είχε δύο κατευθύνσεις: µία κατεύθυνση «άνεσης» για ηµερήσιες εκδροµές, ταξίδια και εκδροµές το Σαββατοκύριακο και ένα πιο σκληροπυρηνικό τµήµα για θαλάσσια σπορ, ψάρεµα και µεταφορές.
Προηγουµένως, τα σκάφη pilothouse σχεδιάζονταν µόνο για µία από αυτές τις δύο επιλογές, αλλά ποτέ πριν και για τις δύο ταυτόχρονα. Το Parker Explorer MAX είναι ένα εξαιρετικό σκάφος που εξυπηρετεί και τους δύο σκοπούς – επιτρέποντας στον πελάτη να προσαρµόσει το σκάφος σε διαφορετικές εφαρµογές µέσα σε λίγα λεπτά.
Το 920 Explorer MAX για ηµερήσιες εκδροµές, σαββατοκύριακα στο νερό και πολυήµερες αποδράσεις
Το 920 Explorer MAX έχει τον ίδιο σχεδιασµό καµπίνας και πιλοτήριου µε το µικρότερο αδελφό του σκάφος, το 790 Explorer και µπορεί να διαµορφωθεί ώστε να παρέχει όλες τις ανέσεις που χρειάζεται για διανυκτερεύσεις µέσα στο σκάφος – συµπεριλαµβανοµένης της µαλακής οροφής (soft top) για να µπορείτε να χαίρεστε στο έπακρο τις ηλιόλουστες ηµέρες.
Το πίσω κατάστρωµα είναι πολύ µεγαλύτερο από τα ανταγωνιστικά σκάφη, µε µεγαλύτερη επιφάνεια στο κατάστρωµα ακόµα και από το µεγαλύτερο day cruiser της εταιρίας, το 850 Voyager. Κανένα άλλο σκάφος αυτού του τύπου δεν µπορεί να προσφέρει τόσα καθίσµατα, ευρύχωρη τραπεζαρία και ξαπλώστρες στο πίσω κατάστρωµα όσο το 920 Explorer MAX.
Το σκάφος διαθέτει επίσης µια παγοθήκη (ice box) 150 λίτρων στο πίσω κατάστρωµα για να δροσίζει το πλήρωµα και τους επιβάτες. Αυτή µπορεί να χρησιµοποιηθεί εναλλακτικά και για αποθήκευση ψαριών.
Τα έπιπλα στο πίσω κατάστρωµα είναι σε ξεχωριστές µονάδες, ώστε κάθε πελάτης να µπορεί να επιλέξει ακριβώς πόσα και ποια θέλει να τοποθετήσει. Τα έπιπλα µπορούν επίσης να µετακινηθούν ανά πάσα στιγµή και µπορούν να αφαιρεθούν από το πίσω κατάστρωµα για να αφήσουν ακόµη περισσότερο χώρο για ψάρεµα και µεταφορές ή θαλάσσια σπορ.
Το 920 Explorer MAX ως σκάφος αλιείας και µεταφοράς
Το πρυµναίο κατάστρωµα διαχωρίζεται από την πίσω πλατφόρµα µε µια στεγανή πόρτα, ώστε να µπορεί να ταξιδεύει πρύµα ακόµα και µε µεγάλο κυµατισµό χωρίς τα κύµατα να καβαλάνε πάνω στο κατάστρωµα. Η πίσω πλατφόρµα είναι ευρύχωρη και υπάρχει αρκετός χώρος για να µπαίνετε και να βγαίνετε στο λιµάνι στη δεξιά πλευρά.
Το πίσω κατάστρωµα είναι ασυναγώνιστο όσον αφορά το µέγεθος και την πρακτικότητα. Οι κανονικές διαστάσεις ενός πίσω καταστρώµατος σε σκάφη αυτού του µεγέθους είναι περίπου τέσσερα τετραγωνικά µέτρα. Το πίσω κατάστρωµα του 920 Explorer MAX είναι 33% µεγαλύτερο και έχει συνολική επιφάνεια 5,3 τετραγωνικά µέτρα.
Στο πίσω µέρος του καταστρώµατος υπάρχει µια ευρύχωρη πλατφόρµα µε αρκετό χώρο για κολύµπι, θαλάσσιες δραστηριότητες ή για την σφαλή και άνετη πρόσβαση στους προβλήτες.
Το πίσω κατάστρωµα διαθέτει αρκετο χώρο για όλα τα εξαρτήµατα που απαιτούνται για την εγκατάσταση αντλιών, εξοπλισµού, δεξαµενών και εργαλείων αλιείας, µετατρέποντας το σκάφος σε µια αµιγώς λειτουργική και αλιευτική µηχανή. Από κάτω δε έχει χώρο για τοποθέτηση γεννήτριας, αφαλάτωσης κλπ.
Αξιοποιώντας την ευκολία των µετακινούµενων επίπλων, µπορείτε πολύ απλά να αναδιαµορφώσετε το σκάφος σας από αλιευτικό σε ένα άνετο τουριστικό σκάφος µε ευρύχωρο και άνετο πίσω κατάστρωµα για όλη την οικογένεια ή την παρέα µέσα σε λίγα λεπτά.
Γάστρα, άνεση και οικονοµία καυσίµου
Το 920 Explorer MAX συνέχισε να βασίζεται στην επιτυχηµένη ιδέα της γάστρας που αναπτύχθηκε για το 790 Explorer αλλά ανασχεδιάστηκε για το 920 Explorer MAX µε µια εντελώς νέα και βελτιστοποιηµένη γάστρα µε δύο στεπ, µε ενσωµατωµένο στήριγµα για τον εξωλέµβιο κινητήρα και βαθιά γάστρα σε σχήµα V.
Το αυξηµένο µήκος και βάρος αυτού του σκάφους σε σύγκριση µε το 790 Explorer παρέχει ακόµη µεγαλύτερη άνεση και φτάνει εύκολα και ακούραστα στο πλανάρισµα, µειώνοντας την ανάγκη για κινητήρα µεγάλης ισχύος, αυξάνοντας τις κορυφαίες τελικές ταχύτητες και βελτιώνοντας την οικονοµία καυσίµου.
Και βέβαια µικρότερη κατανάλωση σηµαίνει µικρότερο ανθρακικό αποτύπωµα αλλά και µεγαλύτερη αυτονοµία.
Μονός ή διπλός εξωλέµβιος κινητήρας
Η παραδοσιακή αντίληψη στην αγορά σκαφών είναι ότι τα σκάφη µήκους άνω των 9 µέτρων χρειάζονται δύο εξωλέµβιες για βέλτιστη απόδοση, λόγω των µη ισορροπηµένων και παλιοµοδίτικων σχέδιων γάστρας.
Χάρη στην καλά ισορροπηµένη γάστρα και την σύγχρονη τεχνολογία των δύο στεπ και το ενσωµατωµένο στήριγµα για τον κινητήρα, το 920 Explorer MAX έχει απόδοση υψηλού επιπέδου, είτε µε µία εξωλέµβια είτε µε διπλή εγκατάσταση.
Τροφοδοτούµενο από έναν νέου τύπου Mercury V8 των 400 HP, αυτό το σκάφος µπορεί να φτάσει ταχύτητες 40 κόµβων µε µεγάλη ευκολία.
Οι παρακάτω κινητήρες είναι διαθέσιµοι µε το 920 Explorer MAX:
– Ένας Mercury V8 400 HP, µε µέγιστη ταχύτητα µε ελαφρύ φορτίο περίπου 41 κόµβους.
– ∆ύο Mercury V8 200 HP, µε µέγιστη ταχύτητα µε ελαφρύ φορτίο περίπου 43 κόµβους.
Το στάνταρ µέγεθος δεξαµενής καυσίµου είναι 230 λίτρα. Μπορείτε όµως να παραγγείλετε ένα επιπλέον ρεζερβουάρ 230 λίτρων µε συνολικό όγκο δεξαµενών καυσίµου 460 λίτρα για ακόµα µεγαλύτερη αυτονοµία.
Η κατηγορία σχεδίασης B επιτρέπει µεγάλα ταξίδια ανοικτής θαλάσσης και η στιβαρή πλώρη και το ψηλό ύψος εξάλων προσφέρουν επιπλέον ασφάλεια όταν οι συνθήκες είναι λιγότερο από ιδανικές.
Άνεση στο σκάφος
Το µεγάλο αρθρωτό κόκπιτ που µπορεί να χρησιµοποιηθεί ως σαλόνι, η άνετη εσωτερική τραπεζαρία που µπορεί να µετατραπεί σε µεγάλο κρεβάτι, οι δύο καµπίνες, ο χώρος ηλιοθεραπείας στην πλώρη, η κουζίνα µε εύκολη πρόσβαση από το κόκπιτ, ο µεγάλος καναπές εξωτερικού χώρου που µπορεί να µετατραπεί σε ξαπλώστρα ηλιοθεραπείας, οι συρόµενες πόρτες, τα φινιστρίνια της καµπίνας, καθώς και όλες οι λεπτοµέρειες έχουν σχεδιαστεί εργονοµικά για να προσφέρουν µέγιστη άνεση και πρακτικότητα, να κάνουν το 920 Explorer MAX άνετο και εύκολο και εσείς απλά να απολαµβάνετε το σκάφος σας και τη θάλασσα.
Αντεστραµµένο παρµπρίζ
Προερχόµενο σχεδιαστικά απευθείας από τα επαγγελµατικά σκάφη, η Parker ήταν η πρώτη που ενσωµάτωσε αυτό το στοιχείο σε σκάφη αναψυχής µε καµπίνα. Είναι ένα χαρακτηριστικό που διακρίνει τη γκάµα των σκαφών καµπίνας και τα κάνει εύκολα αναγνωρίσιµα.
Αυτή η διαµόρφωση του παρµπρίζ προσφέρει πολλά πλεονεκτήµατα, όπως περισσότερο εσωτερικό χώρο στην καµπίνα και στην πλώρη, καλύτερη αποστράγγιση νερού, δεν συσσωρεύεται υγρασία στο παρµπρίζ, κόβει την αντηλιά από τον ήλιο και τις αντανακλάσεις στο παρµπρίζ, έχει καλύτερη περιµετρική ορατότητα και κρυστάλλινη καθαριότητα.
Εκτός από όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που εκτιµώνται τόσο πολύ από τους επαγγελµατίες, ενισχύει την αναµφίβολα στιβαρή και επιθετική σπορ αισθητική του Parker.
Praxis Yachts
Info@praxisyachts.gr
210 898 3185