H Mostro είναι µία από τις πιο γνωστές ελληνικές εταιρίες κατασκευής φουσκωτών σκαφών στην χώρα µας αφού µετρά πάνω από 30 χρόνια συνεχής παρουσίας.
∆ιατηρώντας το διαχρονικό στυλ µε τους µεγάλους αεροθαλάµους, τα σκάφη της είναι επιβλητικά και αναγνωρίσιµα σε όλες της κατηγορίες, από τα πολύ µικρά ως και τα µεγάλα καµπινάτα. Ένα από τα πιο επιτυχηµένα RIB του ναυπηγείου είναι το Corvette 78. Έχοντας κατά καιρούς δεχτεί κάποιες παρεµβάσεις, παραµένει σύγχρονο διατηρώντας την κλασική σχεδίαση µε έµφαση την εργονοµία στο κατάστρωµα, την άνετη µετακίνηση και τους µεγάλους αποθηκευτικούς χώρους.
Η γάστρα του ανήκει στις πρώτες µε βαθύ V σε αυτά τα µέτρα, οι οποίες έχουν αποδείξει τις πλευστικές τους δυνατότητες ταξιδεύοντας χιλιάδες µίλια στο Αιγαίο. Ακόµα και σήµερα αρκετά σκάφη ελληνικής κατασκευής φορούν γάστρες αυτού του τύπου, οι οποίες αφού υιοθετήθηκαν και µε διάφορες βελτιώσεις έχουν πλέον «ελληνοποιηθεί».
Έτσι συµβαίνει και στο Corvette, για το οποίο έχει χρησιµοποιηθεί µία τέτοια ναυπηγική µε συγκεκριµένες βελτιώσεις (στα µοντέλα των τελευταίων ετών) για να γίνουν λιγότερο «ενεργοβόρες», και να δηµιουργηθούν µεγαλύτεροι χώροι στο ντεκ. Αυτό έγινε µε την χρήση του chine, το οποίο «ανέβασε» τους αεροθαλάµους διατηρώντας την διάµετρό τους στα 58 εκατοστά. Στην θάλασσα το πλήρωµα θα διαπιστώσει πως το Corvette µπορεί να πλέει ανάλαφρα, χωρίς χτυπήµατα και µε σωστή απόσβεση. ∆ιατηρεί την επαφή µε την θάλασσα, ιδίως στο πίσω τµήµα του σκάφους όπου το βαθύ V των 27 µοιρών, αποτελούσε ένα από τα βασικότερα στοιχεία αξιοπλοΐας.
Στον καθρέπτη του υπήρχε τοποθετηµένος ο πρώτος Honda BF 250 στα ελληνικά νερά, η νέα ναυαρχίδα της Ιαπωνικής εταιρίας ο οποίος ενσωµατώνει όλες τις τεχνολογικές καινοτοµίες και εξελίξεις. Παρότι δεν υπήρχε ο χρόνος για αναλυτικές µετρήσεις, στις 6.000 σ.α.λ. ταξίδευε το Corvette µε 41 κόµβους έχοντας 4 άτοµα πλήρωµα και προπέλα βήµατος 17. Το φαρδύ και άνετο κατάστρωµα το κάνουν φιλόξενο και ιδανικό για µεγάλα ταξίδια.
Κατά καιρούς έχουν παρουσιαστεί διάφορες παραλλαγές εξοπλισµού ανάλογα τις ανάγκες του υποψήφιου αγοραστή, όπως µε µεγάλο διπλό καναπέ, πτυσσόµενο κάθισµα ή και αυτό το ηµιόρθιο που είχε το συγκεκριµένο σκάφος. Στην πλώρη υπάρχει µια µεγάλη δελφινιέρα που δίνει άνετο µπάσιµο στο σκάφος, όπου και θα τοποθετήσουµε τον ηλεκτρικό εργάτη. Ακολουθεί το τεράστιο κρεβάτι µε τα δύο αµπάρια, ένα τριγωνικό και ένα ενιαίο µε διπλά καπάκια. Η κονσόλα, ιδιαίτερα φαρδιά και ανάλογη του µεγέθους του σκάφους θα χωρέσει άνετα τα όργανα και τις ηλεκτρονικές συσκευές που θα χρησιµοποιήσουµε. Στην πρύµνη, κάτω από τον καναπέ υπάρχει το µεγάλο αµπάρι κατάλληλο για τα σωστικά του σκάφους.
Αν λοιπόν σας γοητεύει η κλασική γραµµή των φουσκωτών µε τους µεγάλους αεροθαλάµους και το ευρύχωρο κατάστρωµα, το Corvette αποτελεί µία καλή επιλογή, τόσο λόγω της σωστής πλεύσης και απόσβεσης, όσο και από άποψη κόστους αγοράς.