Το φουσκωτό Golden Line G500, µήκους 4,95 µ. είναι µια απολύτως νέα πρόταση της οµάδας σχεδιαστών της GRAND όπου έκανε το ντεµπούτο του για πρώτη φορά στην έκθεση Boat & Fishing Show 2016. Παρότι διατηρεί την γραµµή των νέων µοντέλων Golden Line, ξεχωρίζει µε το µοναδικό του στυλ, παρουσιάζοντας ένα RIB που συνδυάζει ταυτόχρονα πολυτέλεια και σπορ ναυτική σχεδίαση.
ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ
Όπως είναι γνωστό, η Grand συγκαταλέγεται στις µεγαλύτερες εταιρίες παραγωγής φουσκωτών παγκοσµίως. Με έδρα τον Καναδά, έχει κατακτήσει την Αµερική αλλά και πλέον την Ευρώπη αφού µέσω ενός ολοκληρωµένου δικτύου αντιπροσώπων, υπάρχει σε όλη σχεδόν την γηραιά ήπειρο. Με τον όγκο παραγωγής που διαθέτει, καταφέρνει να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική στις τιµές σε σχέση πάντα µε την ποιότητα υλικών, κατασκευής αλλά και το τελικό φινίρισµα.
ΓAΣΤΡΑ: Η γάστρα του σχεδιάστηκε µε µεγάλη γωνία εισόδου στην πλώρη, για τη σωστή αντιµετώπιση του κύµατος. Ανοίγει στις 21 µοίρες στη µέση και καταλήγει µε ένα βαθύ V 18 µοιρών στο deadrise. Για την αποφυγή «καρφωµάτων» όταν ταξιδεύουµε µε έντονο κυµατισµό οι αεροθάλαµοι στο σηµείο της πλώρης ανασηκώνονται.
ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑ: Το κατάστρωµα του G500 είναι ιδιαίτερα όµορφο, λειτουργικό, µε άνετα καθίσµατα και µεγάλους χώρους αποθήκευσης. Η κονσόλα έχει χαµηλό προφίλ µε σπορ γραµµή και βρίσκεται στα δεξιά τοποθετηµένη αφήνοντας πλευρικά της άνετο πέρασµα. Άλλωστε το φαρδύ κατάστρωµα πλάτους 2,35 µ. επιτρέπει για να διαµορφωθεί όλος ο χώρος έτσι ώστε να προσφέρει φιλοξενία και άνεση. Ο καναπές στη πρύµνη είναι αναπαυτικός, έχει τη σωστή απόσταση από την κονσόλα η οποία έχει κλίση προς τον χειριστή φέροντας το τιµόνι και το χειριστήριο µπροστά του αφήνοντας ταυτόχρονα αρκετό χώρο για τα πόδια.
Το ανοξείδωτο ρολ µπαρ στην πρύµνη δίνει στήριγµα στο πλήρωµα και βέβαια το σωστό ύψος για να τοποθετηθούν τα φώτα πλεύσης.
ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ: Στο καθρέπτη του GRAND G500 ήταν τοποθετηµένος ο MERCURY 115 HP όπου αποτελεί και τη µέγιστη ιπποδύναµη. Αυτό φάνηκε και στη θάλασσα αφού στο κατέβασµα του χειριστηρίου το σκάφος επιτάχυνε αµέσως, είτε από στάση είτε καθώς ήµασταν πλαναρισµένοι.
Η πλεύση του, παρά τον κυµατισµό ήταν ιδιαίτερα αξιόπλοη, γλυκιά και ανάλαφρη, χωρίς κραδασµούς. Ο σωστός καταµερισµός βαρών στο κατάστρωµα (όπως για παράδειγµα η δεξαµενή καυσίµων στο κέντρο του σκάφους κάτω από την κονσόλα) πρόσφερε σωστή γωνία πλεύσης µε τους αεροθάλαµους να διατηρούν και να διορθώνουν την κλίση του ακόµα και στις απότοµες στροφές.
- LEADMAR
- 210 9700 200
- www.leadmar.gr