Η εταιρία SeaQuest παρουσίασε τον Ιούλιο του 2014 µία νέα πρόταση για τους λάτρεις του θαλάσσιου τουρισµού, το Sea Quest 10 Cabin, µία αναβάθµιση του 10 Cabin όπου αποκτά προστασία και στο πιλοτήριο κατασκευάζοντας µία πολυεστερική προσθήκη µε µεγάλα παρµπρίζ που µπορεί να προσαρµοστεί ακόµα και στα προηγούµενα καµπινάτα. Η σπορ γραµµή του και η σωστή σχεδίαση δίνουν ένα ευρύχωρο ψηλό και προστατευµένο από τον αέρα και το νερό χώρο που µοιάζει να σχεδιάστηκε εξ αρχής µε αυτό.
Το πρώτο Cabin της SeaQuest πρωτοπαρουσιάστηκε τέλος του 2007, αφουγκράζοντας τις απαιτήσεις της τότε αγοράς που ζητούσε επίµονα να περάσει στην επόµενη µεγαλύτερη κατηγορία! Με τις ανά έτος πωλήσεις φουσκωτών να φτάνουν σε αριθµό ρεκόρ (αστρονοµικά νούµερα σε σχέση µε τώρα) και την εταιρία Sea Quest να έχει κατακτήσει µια µεγάλη µερίδα της αγοράς που ζητούσε γερά αξιόπλοα τουριστικά σκάφη, η ενσωµάτωση ενός τέτοιου σκάφους ήταν κάτι παραπάνω από επιτακτική. Η εξαιρετική πλεύση των SeaQuest, κοινό χαρακτηριστικό όλων των µοντέλων, είναι ένα από τα πλεονεκτήµατα και του καµπινάτου.
Ο κατασκευαστής Κώστας Καραντώνης έχοντας ασχοληθεί εκτεταµένα µε τους αγώνες φουσκωτών, δεν µπορούσε εύκολα να αποβάλλει το µικρόβιο της ταχύτητας ούτε καν στο µεγάλο καµπινάτο της, έτσι από την πρώτη στιγµή ψάχτηκε σε µια γρήγορη γάστρα και ένα αεροδυναµικό σπορ σχεδιασµό. Τη λύση για την γάστρα βρήκε σε ένα αµερικάνικο αγωνιστικό όπου αγόρασαν τα σχέδια και το δικαίωµα παραγωγής από το ναυπηγό του. Ύστερα από κάποιες βελτιώσεις η εταιρία είχε στα χέρια της µια «σφήνα» µε βαθύ V που καταλήγει στις 24,5 µοίρες και φαρδύ chine που κάνει τα µπαλόνια ουσιαστικά αµέτοχα στο ταξίδι και µόνο σε έντονες στροφές ή µεγάλο κυµατισµό προσφέρουν ασφάλεια οριοθετώντας την πλεύση. Οι κινητήρες τοποθετούνται στο πολυεστερικό πρόσθετο µπρακέτο που κρατά τις προπέλες των κινητήρων µακριά από την γάστρα δίνοντας έτσι πιο «καθαρά» νερά.
Η πλεύση του Sea Quest 10 είναι σίγουρο ότι θα ενθουσιάσει τους φίλους της ταχύτητας που θα ξεχάσουν ότι βρίσκονται σε ένα καµπινάτο όταν το GPS ξεπερνάει άνετα τους 50 κόµβους. Μάλιστα ακόµα και στις υψηλές ταχύτητες δεν υπάρχουν καθόλου διατοιχισµοί και µπορεί το πλήρωµα ακόµα και να κινηθεί στο εσωτερικό του, κάτι που έχουµε δει και στο παρελθόν στο ίδιο σκάφος και µάλιστα µε κάποιο σηµαντικό κυµατισµό.
Η ζυγισµένη και ευθύγραµµη πλεύση του διακρίνεται σε όλο το φάσµα στροφών χωρίς να ορθωπλωρίζει ή να δελφινίζει. Το νέο SeaQuest 10 Cabin έχει ένα ιδιαίτερα αεροδυναµικό σχήµα και δεδοµένου του χαµηλού του βάρους διατηρεί τις καλές µετρήσεις ταχύτητας και κατανάλωσης σε όλο το φάσµα στροφών. Στο ντεκ το design ακολουθεί το σπορ χαρακτήρα της γάστρας µε κύριο χαρακτηριστικό το χαµηλό του προφίλ. Η καµπίνα εκµεταλλεύεται τον όγκο του κύτους ώστε παρότι δεν εξέχει από το σκάφος, το ύψος µόλις µπούµε στο εσωτερικό της να είναι στα 1,90 µέτρα και να το διατηρεί για ένα περίπου µέτρο δίνοντας εύκολη µετακίνηση στο εσωτερικό της. Μετά ξεκινά ο καναπές τύπου V που µπορεί άνετα να κοιµίσει δύο άτοµα ενώ ρίχνοντας το τραπέζι και µε το αντίστοιχο µαξιλάρι ο χώρος ύπνου γίνεται ακόµα µεγαλύτερος. Στα αριστερά µας υπάρχει πλήρες wc µε ντουζιέρα, νεροχύτη και καθρέπτη ενώ στην άλλη µπάντα έχουµε ντουλάπα και συρτάρια. Κάτω από τις µαξιλάρες βρίσκονται 4 αποθηκευτικοί χώροι που θα σας φανούν σίγουρα χρήσιµοι.
Η επιβίβαση στο σκάφος µπορεί να γίνει από την πλώρη, µε εύκολα περάσµατα – διαδρόµους στα πλάγια, αλλά καλύτερα να προτιµήσετε την πρύµνη αφού για όποιον θέλει µπορεί να κατασκευαστεί µεγάλη πολυεστερική πλατφόρµα που υπερέχει των κινητήρων δίνοντας έτσι την δυνατότητα να κάνουµε πρυµοδέτηση µε ασφάλεια. Η πίσω πλάτη του µεγάλου καναπέ διαµορφώνει ένα άνετο sundeck. Από κάτω του κρύβεται ένα τεράστιο αµπάρι, χωρά άνετα δύο άτοµα και µπορεί να χρησιµοποιηθεί σαν κρεβάτι ύπνου αν διαµορφώσετε τον χώρο µε τέντα. Σε περίπτωση επιλογής έσω έξω κινητήρα ο χώρος γίνεται µηχανοστάσιο µε ότι αυτό συνεπάγεται.
Το άνοιγµά του γίνεται µε ηλεκτρικό αµορτισέρ. Μπροστά από τον καναπέ τοποθετείται και τραπέζι. Σηκώνοντας τα µαξιλάρια των κυβερνήτη – συγκυβερνήτη έχουµε εστία µαγειρέµατος και νεροχύτη µε βρυσάκι ενώ στις βάσεις τους στο ένα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος και στο άλλο ηλεκτρικό ψυγείο 60 λίτρων, και αυτό ανήκει στον στάνταρ εξοπλισµό. Το κάθισµα οδήγησης είναι υπερυψωµένο, όπως και ο χώρος ανάµεσα σε αυτό και το ταµπλό δίνοντας έτσι καλύτερη ορατότητα. Κάτω από το τιµόνι υπάρχει και υποπόδιο για µεγαλύτερη άνεση.
Αυτό λοιπόν είναι το ανανεωµένο καµπινάτο της Sea Quest, ένα στιβαρό οµοιογενές σκάφος που θα το εκτιµήσετε την δυνατότητά του να συνδυάζει άριστη πλεύση, ταχύτητα και ικανοποιητικούς χώρους ενδιαίτησης.