Site icon Boat & Fishing

Φουσκωτό Seafighter | Ultimeight 28

Το Seafighter Ultimeight 28 αποτελεί ένα από τα πιο εντυπωσιακά νέα σπορ open φουσκωτά της κατηγορίας των 8 + µέτρων το οποίο, εκτός από την εξαιρετική αισθητική, διαθέτει και όλα τα χαρακτηριστικά που θα ζητήσει κάποιος για τις µεγάλες ή µικρές αποδράσεις του.

Παρουσιάστηκε πρώτη φορά στην έκθεση Σκάφος Ψάρεµα Boat & Fishing Show 2017 κλέβοντας τις καρδιές όλων όσων λατρεύουν τα RIB. Η κατασκευή του Ultimeight ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια και ολοκληρώθηκε το 2016.

Το Ultimeight 28 είναι ένα από τα τέσσερα µοντέλα της Seafighter. Όλα ξεκίνησαν από την αγάπη και το µεράκι του κατασκευαστή Πέτρου Καραµιχάλη, µηχανικός µηχανολόγος στο επάγγελµα, ο οποίος σαν ιδιοκτήτης φουσκωτών και µε αρκετά «µίλια στην πλώρη του» αναζητούσε ένα σκάφος που να συνδυάζει ενδιαίτηση µε ένα µεγάλο ευρύχωρο κατάστρωµα, ικανό να καλύψει πολυήµερες διακοπές. Το επόµενο ζητούµενο ήταν η πλεύση και η δυνατότητα να ταξιδεύει µε ασφάλεια ακόµα και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες. Έτσι προέκυψε το 11µετρο Seafighter ONE, σε δύο εκδόσεις εξωλέµβια και έσω έξω. Ακολούθησε το τελείως ανοιχτό Seafighter OPUS µε µήκος τα 10,85 µ. και ένα εντελώς νέο µοντέλο, το Seafighter 480, στα 4.8 µέτρα και λιτό κατάστρωµα.

Από το 2007 όπου το πρώτο Seafighter έκανε το ντεµπούτο του ως και σήµερα, ο κατασκευαστής και οι συνεργάτες του δεν έχουν παύσει να αναβαθµίζουν συνεχώς τα µοντέλα προσφέροντας µια υπεραξία στα σκάφη τους τα οποία δίνονται µε έναν ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισµό. Αυτό ισχύει και για το Ultimeight στο οποίο ο υποψήφιος ιδιοκτήτης δεν θα χρειαστεί να τοποθετήσει τίποτα πάνω του, αφού όλος ο εξοπλισµός ανήκει στο στάνταρ και µάλιστα σε µια τιµή ιδιαίτερα ανταγωνιστική.

Η γάστρα του Ultimeight είναι της ίδιας φιλοσοφίας µε την αισθητική του σκάφους, έχει σπορ περγαµηνές χωρίς να στερείται αξιοπλοΐας και ευστάθειας. Έχει τρία στεπ, µε το πρώτο να «αερίζει» τη γάστρα ακόµα και σε µικρές ταχύτητες µειώνοντας την κατανάλωση και αυξάνοντας την ταχύτητα.

Η στιβαρότητα της κατασκευής είναι αισθητή στη θάλασσα, αφού εκτός της καλής απόσβεσης, δεν υπάρχουν αντηχήσεις και µηχανικοί ήχοι.

Το design του Ultimeight 28 συνδυάζει τη χρήση νέων υλικών, διαθέτει χαµηλό προφίλ, ταπετσαρίες και µαξιλάρια που έχουν την όψη υφάσµατος, παραµένοντας στεγανά. Αυτά όπως και το fiber style ύφασµα των αεροθάλαµων δεν απορροφούν τη θερµοκρασία, και έτσι δε δηµιουργούν πρόβληµα στο πλήρωµα όπως άλλες µαύρες επιφάνειες. Μάλιστα η θερµοκρασία που αναπτύσσουν είναι ίδια µε τον άσπρο hypalon neoprene ή αντίστοιχου χρώµατος ταπετσαρία.

Το κατάστρωµα
Για το νέο Seafighter Ultimeight 28 κατασκευάστηκε µία καινούρια σπορ κονσόλα, µε άνοιγµα στο µπροστινό µέρος για την τοποθέτηση του WC. Το ύψος της δεν εµποδίζει στην καλή ορατότητα µπροστά, ακόµα και αν οδηγούµε σε ηµιόρθια ή καθιστή θέση. Το ταµπλό διαθέτει άνετο χώρο για το τιµόνι, το χειριστήριο και τα ηλεκτρονικά βοηθήµατα και η διαρρύθµισή της εξυπηρετεί στην σωστή θέση χειρισµού του σκάφους.

Βλέποντας την κονσόλα αλλά και όλα τα εσωτερικά του σκάφους, αντιλαµβανόµαστε το µεράκι του κατασκευαστή. Στα ταµπούκια υπάρχουν λάστιχα για την στεγανοποίηση αλλά και τους λιγότερους κραδασµούς στο σκάφος. Οι ηλεκτρικές εγκαταστάσεις και γενικότερα όλο το µοντάρισµα είναι παραδειγµατικά.

Μπροστά από την κονσόλα υπάρχει αρκετός χώρος για τον κυβερνήτη – συγκυβερνήτη και τοποθετούνται καθίσµατα που ταιριάζουν αισθητικά µε το σκάφος και παράλληλα προσφέρουν αναπαυτικό, ξεκούραστο ταξίδι και ασφάλεια. Είναι ρυθµιζόµενα ανάλογα µε το αν θέλουµε να οδηγήσουµε όρθιοι ή καθιστοί.

Το πέρασµα και από τις δύο πλευρές της κονσόλας είναι άνετο. Στη πλώρη υπάρχει µια µεγάλη ξαπλώστρα, όπου σηκώνοντάς την αποκαλύπτεται ένα µεγάλο αµπάρι που µπορούµε κάλλιστα να χωρέσουµε τα σωστικά µας.

Ο πρυµνιός καναπές διαθέτει ψηλή πλάτη και αναπαυτικά µαξιλάρια, στην πλάτη του υπάρχει άλλο ένα κρεβάτι ηλιοθεραπείας και µια άνετη πασαρέλα γύρω από τον κινητήρα.

Εδώ υπάρχουν δύο αµπάρια, ένα µικρό αλλά µε µεγάλο µήκος κάτω από το κάθισµα και το βασικό πρυµιό αµπάρι, µε σωστή κατανοµή χώρου και ξεχωριστό χώρο για τον ηλεκτρικό εργάτη και το έκταµα της άγκυρας.

Στη θάλασσα
Το πρώτο πράγµα που προσέχει κάποιος που βρίσκεται στη θέση διακυβέρνησης του Seafighter Ultimeight 28 είναι ότι η φάση πλαναρίσµατος είναι δύσκολα διακριτή. Με το που κατεβάζεις το χειριστήριο η πλώρη περνά στο play χωρίς να γίνεται αλλαγή γωνίας πλεύσης.

 

Η δοκιµή έγινε µε τον VERADO 300, 180 λίτρα στη µπροστά δεξαµενή (χωρητικότητας 280 λίτρα) και 100 λίτρα στην πίσω (χωρητικότητας 180 λίτρα). Επιπλέον διαθέτει και δεξαµενή γλυκού νερού 80 λίτρων, η οποία ήταν σχεδόν γεµάτη. Ο κατασκευαστής προτείνει για το συγκεκριµένο µοντέλο ιπποδύναµη 350 ίππων, παρότι και µε το 300άρι οι επιδόσεις του είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικές.

 

 

Το ελαφρύ κύµα που επικρατούσε την ηµέρα της δοκιµής ήταν «παιχνιδάκι» για τη γάστρα του Ultimeight όπου έπλεε ανάλαφρα χωρίς να χτυπά και χωρίς να κουράζει.

 

Το ταξίδεµά του είναι εύκολο, ακόµα και στις υψηλές ταχύτητες και ταξιδεύει σωστά και ευθύγραµµα. Σαν µέγιστη ταχύτητα θα υπολογίσετε τους 54 κόµβους, ενώ σαν ταχύτητα κρουαζιέρας στις 4.500 σ.α.λ. µετρήσαµε 35 κόµβους µε κατανάλωση 1,95 λτ/νµ.

Συµπερασµατικά το Seafighter Ultimeight 28 είναι µία εξαιρετική πρόταση από όλες τις απόψεις, προσφέρεται σε ένα πλήρες πακέτο στάνταρ εξοπλισµού, σε ότι χρωµατισµό και διαρρύθµιση µπορεί κάποιος να φανταστεί και πάντα µε την υποστήριξη και το µεράκι του κατασκευαστή Πέτρου Καραµιχάλη και των συνεργατών του.

SEAFIGHTER RIB – ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΑΜΙΧΑΛΗΣ
www.seafighter-rib.gr
6944 65 50 76

Exit mobile version