Site icon Boat & Fishing

Κανονισμός Διαγωνισμού Game Fishing 2015

Κανονισμός Διαγωνισμού Game Fishing 2015

1. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
2. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Στο διαγωνισμό ψαρέματος με την επωνυμία ” GAME FISHING 2015 ” εφαρμόζεται ο παρών κανονισμός αγώνων 2015 όπως θα ισχύει την περίοδο διεξαγωγής του διαγωνισμού.3. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

3.Συμπλήρωση των επισυναπτομένων υπευθύνων δηλώσεων
4. ΕΓΓΡΑΦΑ – ΕΦΟΔΙΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΚΑΦΟΥΣ

Τα σκάφη πρέπει να είναι εφοδιασμένα κατά την διεξαγωγή του διαγωνισμού με :

Τα πρωτότυπα όλων των εγγράφων  του σκάφους και γενικότερα όλα τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία. Ενδεικτικά σημειώνονται σωστικά μέσα που προβλέπονται από τις διατάξεις του Νόμου, Σχοινί ρυμούλκησης μήκους τουλάχιστον 30 μέτρων,  δέστρα για ρυμούλκηση,  πυξίδα,  Ελληνική σημαία,  δύο λίτρα πόσιμο νερό, VHF (σταθερό ή φορητό) που θα έχει τουλάχιστον τα κανάλια 16 και 74 και υποχρεωτικά κινητό τηλέφωνο

5. ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΟ ΣΚΑΦΟΣ

Ο διακριτικός αριθμός του σκάφους εάν υπάρχει  χορηγείται από τον Μ.Ο.Φ.Σ.

Ο αριθμός αυτός πρέπει να είναι τοποθετημένος στο πλάι του σκάφους και σε εμφανές σημείο, κατά την εκκίνηση διάρκεια και τερματισμό του διαγωνισμού, ειδάλλως η συμμετοχή μηδενίζεται .

6. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ -ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ

Η ραδιοεπικοινωνία επιτρέπεται κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού  μόνο για προσωπικούς λόγους, για καταστάσεις κινδύνου και για αναφορά στην Επιτροπή Αγώνων.

Ραδιοεπικοινωνία και κάθε άλλη επικοινωνία κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού που επιτρέπει εξωτερική βοήθεια ή καθοδήγηση από τρίτους απαγορεύεται.

Επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε ηλεκτρονικού βοηθήματος. Επιτρέπεται η χρήση των τηλεφωνικών συσκευών (κινητών τηλεφώνων, κ.λ.π.)

7. ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ – ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ

-Πριν τον διαγωνισμό θα γίνουν έλεγχοι των συμμετεχόντων σκαφών από την Επιτροπή του Διαγωνισμού

-8.ΒΑΣΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

-Τα σκάφη οφείλουν να βρίσκονται παραταγμένα στο χώρο διεξαγωγής  του διαγωνισμού στο λιμανάκι του camping Παλιουρίου μία ώρα πριν την έναρξη του διαγωνισμού, ήτοι την 07.00. της 13/9/2015.

-Στο διαγωνισμό στα σκάφη επιβαίνουν τόσα άτομα, όσα προβλέπει ο κανονισμός του διαγωνισμού δηλαδή τέσσερα εφόσον το επιτρέπει η άδεια του σκάφους, συμπεριλαμβανομένου του κυβερνήτη.

-Τα πληρώματα κατά την διάρκεια της αναχώρησης και άφιξης και μετακίνησής τους στον θαλάσσιο χώρο της τράπεζας πρέπει να φορούν σωσίβιο.

-Ο Κυβερνήτης πρέπει να έχει το quick stop δεμένο στο σώμα του.

-Η τοποθέτηση καυσίμων σε φορητά δοχεία επί του καταστρώματος και  οι δεξαμενές καυσίμων επιβάλλεται να είναι καλά στερεωμένες.

-Σε περίπτωση αμέλειας πληρώματος σε ζητήματα που ταλαιπωρούν και βάζουν σε κίνδυνο την οργάνωση, θα υπάρχουν ποινές που θα ορίσει η επιτροπή αγώνων ανάλογα με το μέγεθος της βλάβης (π.χ. αμέλεια πλήρωσης βενζίνης, επικίνδυνες μεταγγίσεις, κ.λ.π.)

-Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται να βρίσκονται στο σκάφος υλικά επικίνδυνα για τον κυβερνήτη και το πλήρωμα τα οποία μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβαινόντων.

-Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται να βρίσκονται στο σκάφος άλλα σύνεργα ψαρέματος π.χ. παραγάδια, δίχτυα κ.λ.π. εκτός από τον εξοπλισμό συρτής.

-Πριν την έναρξη του διαγωνισμού απαγορεύεται να υπάρχουν άλλα αλιεύματα στο σκάφος.

-Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται σκάφος να πλησιάσει άλλο σκάφος στα (15) δέκα πέντε μέτρα, εκτός από τα σκάφη που θα ελέγχουν τον διαγωνισμού.

-Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται σκάφος να πλησιάσει σκάφος επαγγελματικής αλιείας.

-Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται σκάφος να πλησιάσει στην ξηρά εκτός εάν κρίνεται αναγκαίο.

-Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού απαγορεύεται σκάφος να δέσει πίσω από άλλο σκάφος, εκτός αν υπάρχει άδεια από την επιτροπή για περίπτωση ανάγκης.

-Απαγορεύεται το ψάρεμα πέραν από την καθορισμένη τράπεζα του διαγωνισμού.

9. ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ

Για παράβαση του κανονισμού αγώνων ισχύουν οι παρακάτω ποινές.

Επιβαίνοντες άνω των προβλεπομένων ατόμων Αποκλεισμός
Αμέλεια πλήρωσης βενζίνης με αποτέλεσμα την ρυμούλκηση σκάφους Αποκλεισμός
Επικίνδυνη μετάγγιση με πρόκληση πυρκαγιάς. Αποκλεισμός
Σύνεργα ψαρέματος μη προβλεπόμενα Αποκλεισμός
Σκάφος που πλησιάζει άλλο κάτω των 15 μέτρων 2000 βαθμοί ποινής
Ψάρεμα εκτός τράπεζας αγώνος 2000 βαθμοί ποινής
Δεμένα σκάφη μεταξύ τους 2000 βαθμοί ποινής
Απρεπή συμπεριφορά προς την επιτροπή διαγωνισμού 3000 βαθμοί ποινής
Συμπεριφορά που θέτει σε κίνδυνο τους αγωνιζόμενους και την οργάνωση 3000 βαθμοί ποινής
Καθυστέρηση 5 λεπτά μετά την λήξη του διαγωνισμού 500 βαθμοί ποινής
Καθυστέρηση 10 λεπτά μετά την λήξη του διαγωνισμού 1000 βαθμοί ποινής
Καθυστέρηση 15 λεπτά μετά την λήξη του διαγωνισμού 1500 βαθμοί ποινής
Καθυστέρηση πέραν των 15 λεπτών μετά την λήξη του διαγωνισμού Αποκλεισμός
Καθυστέρηση πέραν των 30 λεπτών μετά την έναρξη του διαγωνισμού Αποκλεισμός
Παράδοση ή παραλαβή αλιευμάτων από άλλο σκάφος Αποκλεισμός
10. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Ως τράπεζα του διαγωνισμού ορίζεται η θαλάσσια περιοχή που προσδιορίζεται 3 ναυτικά μίλια του σημείου εκκίνησης του αγώνα (camping παλιουρίου).

11. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ – ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νικητής του διαγωνισμού αναδεικνύεται το σκάφος που έχει το μεγαλύτερο μέσο όρο βαθμών σύμφωνα με τις συμμετοχές του πάνω σ’ αυτό.

Τα αλιεύματα βαθμολογούνται ως εξής:

2000 ΒΑΘΜΟΙ/ΚΙΛΟ Όλα τα είδη τόνου, ξιφία και μαγιάτικα.

 

1000 ΒΑΘΜΟΙ/ΚΙΛΟ Όλα τα μικρά είδη τόνου, μαγιάτικων, κυνηγών που είναι κάτω των δύο κιλών.
ΕΞΤΡΑ ΒΑΘΜΟΙ/ΚΙΛΟ Όσα ψάρια είναι πάνω από δέκα κιλά επιδοτούνται με διπλάσιους βαθμούς ανά κιλό.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ                                                                                                       Τόνος 11,5κιλά                                                                                                10κιλά Χ2.000βαθμούς = 20.000                                                                       1,5κιλό Χ 4.000βαθμούς =  6.000                                                         ΣΥΝΟΛΟ ΨΑΡΙΟΥ 26.000βαθμούς

 

Ψάρια που δεν αναφέρονται στον πίνακα, ως προς την βαθμολογία τους αφήνονται  στην κρίση της επιτροπής.

Για τη κάλυψη των εξόδων του διαγωνισμού ορίζεται δικαίωμα συμμετοχής 15euro ανά συμμετέχοντα.

12. ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΑΓΩΝΑ

-Κάθε σκάφος που εγκαταλείπει το διαγωνισμό, για οποιοδήποτε λόγο, οφείλει να ειδοποιήσει την επιτροπή αγώνα, όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

-Σε περίπτωση μη τήρησης των ανωτέρω, η επιτροπή αγώνα θα υποβάλει ένσταση κατά του μη συμμορφούμενου σκάφους.

13. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΠΟΙΝΕΣ

-Τυχόν ενστάσεις θα εκδικάζονται από την επιτροπή ενστάσεων του διαγωνισμού.

-Ενστάσεις έχουν το δικαίωμα να υποβάλουν, στην επιτροπή ενστάσεων, σύμφωνα με τον νέο κανονισμό, μόνο οι μετέχοντες και υποβάλλονται το αργότερο δεκαπέντε λεπτά της ώρας μετά την ανακοίνωση των επισήμων αποτελεσμάτων του διαγωνισμού.

-Ένσταση κατά των αποφάσεων της επιτροπής ενστάσεων δε γίνεται δεκτή. Οι αποφάσεις της  επιτροπής αυτής είναι οριστικές και αμετάκλητες.

-Το ενάγων σκάφος οφείλει να γράψει στην ένστασή του τα γεγονότα ή τους κανονισμούς που παραβιάσθηκαν.

-Το ενάγων σκάφος πρέπει να προκαταβάλει  το παράβολο της ένστασης που ορίζεται στο ποσό των 100 €.

Η επιτροπή ενστάσεων σε περίπτωση που η ένσταση κριθεί βάσιμη αποδίδει το παράβολο της ένστασης στον ενάγοντα και επιβάλει βαθμούς ποινής ή ακυρώνει το εναγόμενο σκάφος ανάλογα.

14.  ΖΥΓΙΣΗ -ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Αμέσως μετά το πέρας του διαγωνισμού, τα σκάφη παραδίδουν τα αλιεύματα σφραγισμένα σε ψαροσακούλα όπου ακολουθεί η ζύγιση και βαθμολογία των αλιευμάτων από την κριτική επιτροπή. Η επιτροπή θα διαθέσει τα αλιεύματα με πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

15. ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Επιτρέπεται η τοποθέτηση λογοτύπων στα σκάφη ύστερα από άδεια της οργανωτικής επιτροπής και παράλληλα οι κυβερνήτες θα είναι υποχρεωμένοι να αναρτήσουν ή να κολλήσουν σε εμφανές σημείο του σκάφους τους, εκτός από τους αριθμούς συμμετοχής και τα λογότυπα των υποστηρικτών της εκδήλωσης.

16. ΕΥΘΥΝΕΣ

Όλοι οι συμμετέχοντες μετέχουν με ίδια ευθύνη όπως περιγράφεται στις επισυναπτόμενες υπεύθυνες δηλώσεις. Ενδεικτικά σημειώνεται:

-Εφιστούμε την προσοχή των συμμετεχόντων ότι ανήκει στη δικαιοδοσία του ιδιοκτήτη κάθε σκάφους και με τη δική του απόλυτη ευθύνη, η απόφαση για να εκκινήσει ένα διαγωνισμού και να παραμείνει στον διαγωνισμού. Ειδικότερα, σημειώνεται ότι οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν με δική τους ευθύνη και πλήρη επίγνωση των συνεπειών.

-Είναι αρμοδιότητα του χειριστή του σκάφους, να κρίνει το βαθμό εκπαίδευσης του πληρώματος του σκάφους, την ένταση του ανέμου, την κατάσταση της θάλασσας και τις μετεωρολογικές προγνώσεις για να λάβει ή όχι μέρος στον  διαγωνισμό ψαρέματος.

-Τόσο ο Μ.Ο.Φ.Σ., όσο και οι Επιτροπές του διαγωνισμού δεν φέρουν καμία ευθύνη για υλική απώλεια, ζημία στο σκάφος ή στον εξοπλισμό, σωματικό τραυματισμό, ή οτιδήποτε άλλο συμβεί στους αγωνιζόμενους ή τα σκάφη τους πριν, μετά ή και κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού ψαρέματος, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα.

-Οι χειριστές των σκαφών που συμμετέχουν στον διαγωνισμό ευθύνονται για κάθε ατύχημα ή ότι άλλο ήθελε συμβεί στα σκάφη ή στα πληρώματα. Κατά συνέπεια, αυτοί οφείλουν να υπογράψουν τα συμβόλαια για τις σχετικές ολικές ασφάλειες καθώς και τις ασφάλειες έναντι τρίτων.

-Είναι υποχρέωση του χειριστή να τηρεί αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας και ναυσιπλοίας κατά την διάρκεια του διαγωνισμού.

17. ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ

-Για σοβαρή παράβαση καλής συμπεριφοράς ή έλλειψη αθλητικού πνεύματος, η Επιτροπή Διαγωνισμού μπορεί να αποκλείσει κάποιο σκάφος από το υπόλοιπο μέρος του διαγωνισμού.

-Ο χειριστής του σκάφους ευθύνεται για τη συμπεριφορά του πληρώματός του, ούτως ώστε να μπορούν να επιβληθούν ποινές σ’ αυτόν μέχρι ακύρωσης του σκάφους στο συγκεκριμένο διαγωνισμού, χωρίς να αποκλείεται επιβολή και άλλων ποινών.

18. ΓΕΝΙΚΑ

Κανένας δεν έχει δικαίωμα να καταφέρεται εναντίον των οργανωτών και των  επιτροπών. Η δε ανάρμοστη συμπεριφορά θα τιμωρείται με αποκλεισμός.

-Η Επιτροπή Ενστάσεων είναι επιφορτισμένη να εκδικάζει οποιαδήποτε ένσταση κατατεθεί και να αποφασίζει κατά την κρίση  της για ότι δεν αναφέρεται στον κανονισμό.

-Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού ψαρέματος, σε περίπτωση ατυχήματος και εφ΄ όσον κανένα σκάφος ασφαλείας δεν βρίσκεται κοντά στο σημείο του ατυχήματος οι διαγωνιζόμενοι έχουν υποχρέωση να παράσχουν κάθε δυνατή βοήθεια, να αναφέρουν το συμβάν στην επιτροπή διαγωνισμού μέσω του VHF στο κανάλι 74 ή του κινητού και να ρίξουν καπνογόνο για να προσδιορισθεί η ακριβή θέση του.

-Κάθε τι που δεν προβλέπεται σ’ αυτόν τον κανονισμό θα ρυθμίζεται μετά από πλειοψηφική απόφαση της Επιτροπής αγώνων, η οποία θα αποφασίζει και για τις αλλαγές στο πρόγραμμα σε περίπτωση ανώτερης βίας κ.λ.π.

-Κανονισμός Διαγωνισμού Game Fishing 2015Η επιτροπή διαγωνισμού έχει το δικαίωμα να ελέγξει αυτεπάγγελτα πριν τον διαγωνισμού τους αποθηκευτικούς χώρους των σκαφών

-Η επιτροπή διαγωνισμού πλειοψηφικά έχει επίσης το δικαίωμα κατά την ημέρα της Κυριακής και κατά την διάρκεια της ενημέρωσης των αγωνιζομένων και με γνώμονα την ασφάλεια των διαγωνιζομένων ύστερα και από σύμφωνη γνώμη αυτών να θέσει νέους κανόνες αναλόγως των επικρατουσών καιρικών συνθηκών ή ακόμη και να αναβάλει τον διαγωνισμού. Σε περίπτωση αναβολής ο διαγωνισμός μετατίθεται την επόμενη Κυριακή.

19. ΕΠΑΘΛΑ

–  Κύπελλα για τους τρεις πρώτους νικητές και στον νικητή με το μεγαλύτερο σε βάρος Ψάρι,

– Για τους υπόλοιπους συμμετέχοντες θα κληρωθούν δώρα που θα παραδοθούν ύστερα από την απονομή των επάθλων.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ:  Γεράσιμος Ριγανάς ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ, Ανδρέας Σαγιόγλου, Σωκράτης Φενέρης

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: Μπαρουτίδης Παναγιώτης

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ: Τα μέλη του ΔΣ του ΜΟΦΣ

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ:  Γεράσιμος Ριγανάς.

ΣΚΑΦΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ:    Καρτσιώτης Θεόδωρος, Ριγανάς Δημήτριος

ΙΑΤΡΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ:       Γιατρός διοργάνωσης:Κωνσταντίνος Τσαχαλίνας

Το Δ.Σ. του ΜΟΦΣ εύχεται σε όλους τους συμμετέχοντες καλή επιτυχία!

 

 

 

 

 

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: www.mofs.gr

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:

6984 179737 (Γεράσιμος Ριγανάς Εφορος Αλιείας ΜΟΦΣ)

6970 329800 (Θεόδωρος Καρτσιώτης Πρόεδρος Δ.Σ.  ΜΟΦΣ)

Exit mobile version