Site icon Boat & Fishing

Μαρίνα Βουλιαγμένης: Τα πρώτα σκάφη, οι διεθνείς οίκοι και η υπόγεια σύνδεση με τον Αστέρα

Πλησιάζει η ολοκλήρωση των έργων στη Μαρίνα Βουλιαγμένης – Σε λειτουργία από τον Απρίλιο τα εμπορικά καταστήματα – Προσεχώς θα ανατεθεί η κατασκευή της υπογειοποιημένης διάβασης που θα συνδέει τα ξενοδοχεία του Αστέρα με τη μαρίνα

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το έργο κατασκευής της Μαρίνας Βουλιαγμένης από την ΤΕΚΑΛ, η οποία έχει αναλάβει την εκπόνηση του έργου. Την ίδια στιγμή αναμένεται προσεχώς να ανατεθεί σε κατασκευαστική και η κατασκευή της υπογειοποιημένης διάβασης που θα συνδέει τα ξενοδοχεία του συγκροτήματος του Αστέρα Βουλιαγμένης με τη μαρίνα.

Για το συγκεκριμένο έργο πρόκειται προσεχώς να προχωρήσουν οι διαδικασίες που θα καθορίσουν τον ανάδοχο, ενώ αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η σχετική μελέτη για τον σχεδιασμό της εν λόγω κατασκευής.

Στόχος των ανθρώπων του Αστέρα Βουλιαγμένης στον οποίο ανήκει η διαχείριση της μαρίνας, είναι να αποτελέσει μία από τις κορυφαίες υποδομές ελλιμενισμού σκαφών, ψυχαγωγίας και αγορών της Μεσογείου. Τα πρώτα σκάφη θα ξεκινήσουν να ελλιμενίζονται στη μαρίνα τον μήνα που διανύουμε, καθότι ο προβλήτας έχει ήδη ολοκληρωθεί από κατασκευαστικής πλευράς.

Σε ό,τι αφορά τα πρώτα εμπορικά καταστήματα, αυτά θα λειτουργήσουν από τον Απρίλιο και ύστερα με την ολοκλήρωση των αφίξεων κορυφαίων εταιρειών της παγκόσμιας λιανικής να αναμένεται έως και τον Ιούνιο. Μεταξύ των εταιρειών που θα «στρατοπεδεύσουν» κατά το προσεχές χρονικό διάστημα στους χώρους της Astir Marina είναι οι οίκοι Gucci, Caffé Cova (πολυτελής προορισμός για καφέ και κοκτέιλ του ομίλου Louis Vuitton), Bottega Venetta, Dior, Louis Vuitton και Loro Piana, οι οποίοι έχουν ήδη συμφωνήσει με την διοίκηση του Αστέρα, όπως πληροφορείται το NouPou.

Από την πλευρά της η ΤΕΚΑΛ, που ανέλαβε την εκτέλεση του έργου, κάνει διαρκώς βήματα ανάπτυξης της δραστηριότητάς της τα τελευταία χρόνια, καθώς είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει την κατασκευή της επέκτασης του προβλήτα κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά, προκειμένου να έχει την δυνατότητα εξυπηρέτησης περισσότερων σκαφών δεδομένης της υψηλής τουριστικής κίνησης που παρουσιάζει η χώρα μας. Το συγκεκριμένο έργο ωστόσο έχει διακοπεί προσωρινά μετά από σχετικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας που ακολούθησαν προσφυγές από πολίτες και φορείς.

Το ανώτατο δικαστήριο έκρινε μεταξύ άλλων ότι είναι «μη νόμιμες οι πράξεις έγκρισης», των έργων καθότι δεν είχε προηγηθεί Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Οι τρεις προσφυγές κατατέθηκαν το 2020 από δικηγόρους, φορείς και πολίτες και εκδικάστηκαν ενώπιον της Ολομέλειας του ΣτΕ στις 2/4/2021.

Οι προσφυγές αυτές υποστήριζαν ότι ανεξαρτήτως εάν υπάρχουν Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για τα έργα, πριν αυτά ξεκινήσουν χρειάζεται οπωσδήποτε η ύπαρξη Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Θέση την οποία το Συμβούλιο της Επικρατείας αποδέχτηκε και ακύρωσε τις πράξεις της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) με τις οποίες είχαν εγκριθεί, οι υποχρεωτικές επενδύσεις, βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του ΟΛΠ καθώς και οι πρόσθετες επενδύσεις στο λιμάνι του Πειραιά.

Πηγή: www.nou-pou.gr

Ακολουθήστε το boatfishing.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις θαλασσινές ειδήσεις για το σκάφος, το ψάρεμα και την κατάδυση από την Ελλάδα και τον κόσμο

Exit mobile version