Παρουσίαση Nautical Marine
Στις ηµέρες µας, οι αγορές µέσω ηλεκτρονικών καταστηµάτων παρουσιάζουν θεαµατική άνοδο, σε όλους σχεδόν τους κλάδους της αγοράς, οπότε δε θα µπορούσε να µείνει ανεπηρέαστος ούτε ο κλάδος των ναυτιλιακών ειδών.
Για αυτό το λόγο, επικοινωνήσαµε µε τον κύριο Κώστα Βασιλειάδη, ιδιοκτήτη του καταστήµατος Nautical Marine, ενός από τα µεγαλύτερα και πληρέστερα καταστήµατα στο χώρο των ναυτιλιακών ειδών, για να κατανοήσουµε τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού, αλλά και να γνωρίσουµε καλύτερα το συγκεκριµένο κατάστηµα, µε τη µακρά ιστορία στο χώρο.
Κύριε Βασιλειάδη, το κατάστηµά σας Nautical Marine, από όσο γνωρίζουµε δραστηριοποιείται για πολλά χρόνια στο χώρο της θάλασσας και τον ναυτιλιακών ειδών.
Πράγµατι, ξεκινήσαµε το 1990 µε το κατάστηµα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, και συνεχίζουµε µέχρι σήµερα, διαθέτοντας πλέον και ηλεκτρονικό κατάστηµα, µε δυνατότητα αποστολής προϊόντων σε κάθε σηµείο της Ελλάδας. Επιπλέον, από το 1997 δραστηριοποιούµαστε και στο χώρο των φουσκωτών σκαφών, κατασκευάζοντας τα σκάφη Thunder, ενώ παράλληλα προσφέρουµε και άλλες υπηρεσίες στο χώρο µας, όπως αυτή του service µηχανών, αλλά και του parking σκαφών.
Τι προϊόντα µπορεί να βρει κάποιος, στο ηλεκτρονικό σας κατάστηµα
nauticalmarine.gr;
Αρχικά, θα ήθελα να σας αναφέρω ότι συνεργαζόµαστε µε τους µεγαλύτερους οίκους στο χώρο, επιδιώκοντας έτσι να προσφέρουµε στο αγοραστικό κοινό την καλύτερη δυνατή ποιότητα, στην πιο οικονοµική τιµή. Οι εταιρείες Osculati, Four Wind, Martyr, Marine, Nauticus και Navimare Mancine, είναι µερικές από αυτές που µπορεί να συναντήσει κάποιος, καθώς περιηγείται στο ηλεκτρονικό µας κατάστηµα. Τώρα, όσον αναφορά στα διαθέσιµα προϊόντα, η απάντηση είναι ότι µπορεί κανείς να βρει από το πιο µικρό και απλό εξάρτηµα ενός σκάφους, όπως πχ. ένα ράουλο, µέχρι και ηλεκτρικούς εργάτες, προπέλες όλων των εταιρειών, αλλά και ηλεκτρικές µηχανές, µιας και στο κατάστηµά µας υπάρχει τεράστια γκάµα προϊόντων, µε πάνω από
5000 κωδικούς.
Ποια κατηγορία ατόµων και µε τι αγοραστικό δυναµικό, πιστεύετε ότι θα επιλέξει να πραγµατοποιήσει µια αγορά µέσω του διαδικτύου;
Περίπου το 90% των παραγγελιών µας, προέρχονται από άτοµα τα οποία αναζητούν ένα συγκεκριµένο προϊόν, ψάχνοντας για την καλύτερη τιµή της αγοράς. Έτσι και αλλιώς, ακόµα και σε εποχές όπου δεν υπήρχε τόσο µεγάλη οικονοµική «στενοχώρια», ο πελάτης πάντα ήθελε να κάνει µία έξυπνη αγορά. Οπότε, ναι µεν ο οικονοµικός παράγοντας αποτελεί συνιστώσα που θα οδηγήσει κάποιον σε µία «ηλεκτρονική» αγορά, αλλά όχι τη βασική. Πιστεύω λοιπόν, ότι η ευκολία που του παρέχει το διαδίκτυο για µία πλήρη έρευνα αγοράς, όχι µόνο στην περιοχή του αλλά σε ολόκληρη τη χώρα, χωρίς καµία σπατάλη χρόνου, µε τη δυνατότητα σύγκρισης τιµών και ποιοτήτων, µε πολύ σηµαντική βοήθεια από τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών-αγοραστών, απολαµβάνοντας προνόµια όπως οι ευκολίες πληρωµής και η παράδοση στην πόρτα του (κάποιες φορές µάλιστα χωρίς καµία επιβάρυνση), είναι ο βασικός λόγος που ανθεί το ηλεκτρονικό εµπόριο στις µέρες µας.
Γι’ αυτό το λόγο και εµείς, προσπαθούµε να προσφέρουµε στον υποψήφιο αγοραστή την καλύτερη δυνατή τιµή, σε συνδυασµό πάντοτε µε τη βέλτιστη δυνατή ποιότητα, µέσω του nauticalmarine.gr.
Τα άτοµα που θα προτιµήσουν µια αγορά µέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήµατος, δείχνουν να είναι θετικοί στην αγορά προϊόντων µεγάλης οικονοµικής αξίας ή είναι διστακτικοί λόγω του µεγάλου ποσού των συναλλαγών τους;
Αυτοί που θα επιλέξουν να αγοράσουν ένα προϊόν µεγάλης αξίας από το ηλεκτρονικό µας κατάστηµα, θα µπορούσα να πω ότι κάθε άλλο παρά διστακτικοί είναι, και οι λόγοι είναι οι εξής: πρώτον και κύριο, κατά τη διάρκεια της έρευνας αγοράς που πραγµατοποιεί ο πελάτης, συναντά σε αρκετές περιπτώσεις σηµαντικές οικονοµικές διαφορές σε ένα συγκεκριµένο προϊόν. Έτσι λοιπόν, µια διαφορά της τάξεως των 100 ή και παραπάνω ευρώ σε προϊόντα µεγάλης αξίας, είναι ικανή να οδηγήσει τον υποψήφιο αγοραστή σε παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστηµα που «µειοδοτεί» έναντι των υπολοίπων. Ακόµα, ο πελάτης δεν αισθάνεται φόβο για την ασφάλεια των συναλλαγών του, µιας και το κατάστηµά µας παρέχει τη δυνατότητα πραγµατοποίησης της αγοράς µε αντικαταβολή, πληρώνοντας δηλαδή το αντίτιµο της αξίας του προϊόντος, κατά την παράδοσή του στην πόρτα του.
Θα ήθελα να κλείσω τη συζήτησή µας, µε µία ακόµα ερώτηση που απασχολεί αρκετούς οι υποψήφιους πελάτες ηλεκτρονικών καταστηµάτων.
Πολλοί φίλοι θεωρούν την αγορά µέσω διαδικτύου απρόσωπη και δύσκολη και γι’ αυτό το λόγο προτιµούν ένα φυσικό κατάστηµα. Το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστηµα, είναι διαµορφωµένο µε τρόπο που να βοηθά στη διευκόλυνση της διαδικασίας αγορών των
πελατών σας;
Η κύρια φιλοσοφία πάνω στην οποία δηµιουργήσαµε το ηλεκτρονικό µας κατάστηµα, είναι η καλύτερη επικοινωνία µε τον πελάτη. Γι’ αυτό το λόγο, δεν εκτελείται καµία παραγγελία µας αν δεν επικοινωνήσουµε πρώτα µε τον πελάτη για την επαλήθευση της αγοράς του, αλλά και για την αποσαφήνιση οποιασδήποτε τυχόν απορίας από µέρους του. Επίσης, µέσα από την πολύχρονη ενασχόλησή µας µε τον χώρο της θάλασσας και διαθέτοντας ένα τεχνικό τµήµα µε ανάλογη εµπειρία και κατάρτιση, είµαστε ανά πάσα στιγµή διατεθειµένοι να συζητήσουµε µε κάθε πελάτη, ο οποίος είτε δε γνωρίζει τι ακριβώς χρειάζεται (όπως πχ. τον κατάλληλο τύπο προπέλας για το σκάφος του), είτε επιθυµεί να πάρει επιπλέον πληροφορίες, για ένα προϊόν που έχει επιλέξει να αγοράσει.
Πληροφορίες: nautical marine, τηλ.: 2392 501 873